جاي بيشكي blvk
انا ضد الهزيمة
انا ابن ابوايا وامي
انا اغيب عن حبك
انا من منطقة زى شيكاغو قلق
انا غين فى حتة تالتة
انا الشيطان سقاني سمه و قالي رو انت الكبير
انا اقدر اكون اسيبك لجورج
انا الشطان سقاني سم
انا من بعد ما كنت بخاف من الدنيا
انا فين انا في حته تالتله
انا من اليوم نفسي يام عند من الغرام
انا انا انا انا يما ضيعنا فلوس فى الهوا